Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski

 

Świadczenie usługi teleopieka dla seniorów

Zapytanie ofertowe

 

Świadczenie usługi teleopieka dla seniorów

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na świadczenie usługi „Teleopieka dla seniora” w ramach realizacji „Programu korpus wsparcia seniorów na rok 2022” realizowanego przez Gminę Ostrów Wielkopolski.

I. Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. 62 50 66 400, adres strony internetowej: https://gopsostrowwlkp.naszbip.pl/, e-mail: info@gops.ostrowwlkp.pl

 

Miejsce wykonywania zamówienia:

W miejscu zamieszkania Uczestników programu „Teleopieka dla seniorów” na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski.

 

II. Tryb postępowania

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych- art. 2 ust. 1 (tj. Dz. U. Z 2019 poz. 2019 ze zm.)

 

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- OPASKA  wraz z aktywacją i systemem teleopieki- monitoring dla 10 osób

- oznaczona przyciskiem SOS

-jakość produktu medycznego zgodny z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 roku, potwierdzony Deklaracją Zgodności Producenta.

- maksymalnie jeden przycisk na urządzeniu

- detektor upadku

- wodoodporność min. ip 67

- dwustronna komunikacja głosowa

- lokalizacja użytkownika opaski

- wykrywanie jakości powietrza

- przypomnienie o konieczności zażycia leków

- pomiar tętna

- pomiar saturacji

- produkt Polski

- 2 lata gwarancji

- usługa teleopieki w systemie 24/7/365 świadczona przez doświadczone telecentrum

- całodobowe nadzorowanie, rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń alarmowych przez Ratowników (naciśnięcie przycisku SOS, upadek) wysłanych z opaski telemedycznej,

-natychmiastowa reakcja Ratownika na występujące zgłoszenie zagrażające życiu i zdrowiu

- wezwanie odpowiednich służb ratunkowych i powiadomienie opiekunów najbliższych o zaistniałej sytuacji.

- monitowanie przez 7 miesięcy tj. od 01 czerwca 2022r.

- szkolenie dla użytkowników

- doświadczenie na rynku

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Termin realizacji

Przedmiot zamówienia należy zrealizować od dnia 01.06.2022r. do 31.12.2022r.

 

VI. Formy rozliczenia

Rozliczenie z tytułu realizacji zadania następować będzie w częściach, po zrealizowaniu usług w danym miesiącu. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty złożenia faktury u zamawiającego.

 

VII. Opis sposobu sporządzania oferty cenowej:

1. Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia obejmującą wszystkie elementy zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.  Cena w nim musi być wyrażona cyfrowo i słownie.

2.  Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

3. Wszelkie koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i nieprzewidziane w złożonej ofercie obciążają Wykonawcę.

4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

 

VIII. Kryterium oceny ofert

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert:

  1. Cena - (maksymalne wynagrodzenie całkowite): 70%

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty ofercie proporcjonalnie do wysokości kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 50 pkt. Punktacja zostanie wyliczona według wzoru:

(Oferta z najniższą ceną / Cena oferty badanej) x 70% x 100 = liczba punktów

  1. Doświadczenie 30 %

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty za wykonanie do 10 usług polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert usług na rzecz odrębnych zamawiających obejmujących każda z usług dostawy co najmniej 10 opasek każda oraz świadczenie usługi teleopieki przez okres co najmniej 10 miesięcy.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 30 pkt.

Punktacja zostanie wyliczona według zasady:

  1. wykonanie 1-5 usług:10 pkt albo

  2. wykonanie 6-10 usług: 20 pkt

  3.  

IX. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej.

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w formie skanów na adres e-mail:info@gops.ostrowwlkp.pl lub osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług teleopieki dla seniorów” do 22.05.2022r.

 

X. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym

Wszelkie zapytania do Zamawiającego należy kierować z zachowaniem formy pisemnej na adres mailowy: info@gops.ostrowwlkp.pl

 

XI. Zastrzeżenia dodatkowe

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego, jego odwołania lub zawieszenia bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany niniejszego zapytania ofertowego lub informacje o jego odwołaniu zamieszczone zostaną na stronie zamawiającego.

2. Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt. Oferentowi nie przysługują względem zamawiającego roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu.

3. Jeżeli zostaną złożone oferty w takiej samej cenie, zamawiający wezwie  Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia oferty dodatkowej,

4. W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy wartość środków finansowych, jakimi dysponuje zamawiający na realizacje niniejszego zadania Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

 

XII. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający informuje, iż  administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, al Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

  2. Inspektorem ochrony danych  jest Ewa Galińska- kontakt z inspektorem jest realizowany za pośrednictwem adresu mailowego: info@gops.ostrowwlkp.pl oraz poprzez korespondencję na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

  3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

  4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.

  5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej.

  6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.

  7. Niezależnie od postanowień pkt 5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.

  9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

  10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:

  1. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;

  2. do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO;

  3. do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

  4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

  1. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie określonych danych będzie skutkowało brakiem możliwości ubiegania się
    o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy.

  2. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:

  1. prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d
    lub e RODO,

2)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

3)   określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.

  2. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

XIII. Osoba do kontaktu

Katarzyna Czechowska- koordynator projektu tel. 62 50 66 406

 

 

/-/ Robert Wiśniewski

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w OstrowieWielkopolskim

Załączniki:

Informacja o wyborze oferty

Utworzono dnia 23.05.2022, 17:16

Formularz ofertowy

Utworzono dnia 10.05.2022, 19:09

Informacje

Liczba wyświetleń: 199
Utworzono dnia: 10.05.2022

Historia publikacji

  • 23.05.2022 17:16, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o wyborze oferty
  • 10.05.2022 20:09, Administrator
    Edycja dokumentu: Świadczenie usługi teleopieka dla seniorów
  • 10.05.2022 20:05, Administrator
    Edycja dokumentu: Świadczenie usługi teleopieka dla seniorów